Website Aegon Nederland is vernieuwd

november 26 10:37 2014 Print dit artikel

De nieuwe site moet door minder complexe teksten en beter toegankelijke informatie over financiële diensten beter aansluiten op de wensen van klanten. Wie voortaan de site bezoekt krijgt op een andere manier dan tot dusver informatie over pensioenen, sparen, beleggen, verzekeringen en hypotheken. De informatie op de site is nu gegroepeerd naar zogeheten ‘life events’.‘Met deze nieuwe website willen wij klanten helpen sneller relevante informatie te kunnen vinden’, zegt Robbert Bakker, Chief Digital Officer Aegon Nederland. ‘Het is ons doel om klanten te helpen om bewust financiële beslissingen te nemen en volgens ons kan de vernieuwde website daar een bijdrage aan leveren.’Alles over één thema bij elkaarIn plaats van bijvoorbeeld één pagina over alléén hypotheekvormen krijgen bezoekers nu een overzichtelijk menu te zien waarop vrijwel alle aspecten staan die te maken hebben met het kopen, verkopen, oversluiten en financieren van een koophuis. Daarmee wordt het verzamelen van informatie voor klanten eenvoudiger. Voor beleggen, sparen en verzekeren is dezelfde aanpak gekozen. De verandering is doorgevoerd op basis van het zoekgedrag van bezoekers uit het verleden en gesprekken met klanten. Daarnaast is het uiterlijk van www.aegon.nl gemoderniseerd en is de informatie herschreven.Nieuwe site geschikt voor smartphones en tabletsNaast de nieuwe indeling en indeling van de site wordt www.aegon.nl tevens eenvoudiger te gebruiken (‘responsive’) voor klanten die informatie zoeken via smartphone of tablet. Klanten kunnen hun eigen gegevens al eenvoudig inzien via www.mijnaegon.nl of via mijnaegon app die zowel voor iPhone- als Android-toestellen beschikbaar is. 

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.