Redactie InFinance | Datum: 05-02-16
Lloyds Bank is vandaag met 150 kantoren een pilot begonnen waarbij hypotheekadviseurs, die aangesloten zijn bij de Intermediair Service Desk, contact kunnen opnemen via WhatsApp of de online Chat module.
Beide tools zijn bedoeld om adviseurs op een snelle en toegankelijker manier service te bieden én om hen meer keuzes te bieden in de wijze waarop contact gelegd kan worden. Wil de adviseur zonder direct contact toch een uitgebreider antwoord op zijn vraag vinden, dan biedt de Online Hypotheekgids uitkomst. Hierin kan via een slimme navigatietechniek gezocht worden in de acceptatieregels van de bank.
Volgens Thijs Elsenaar, E-commerce Manager bij Lloyds Bank, bieden toepassingen als WhatsApp en Chat met name uitkomst bij korte, eenvoudige vragen.
Tags: home, hypotheken, ict-software
InFinance is een crossmediaal platform voor financiële dienstverleners. Het platform bestaat onder andere uit het magazine InFinance, de online nieuwsbrief InFinanceDaily, de website InFinance.nl en het hypotheekevent HypoVak.
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.