Vertrouwen in sector stabiel maar laag, in eigen bank hoger; klantbelang meer gediend

oktober 03 10:00 2016 Print dit artikel

Het vertrouwen van klanten in banken is stabiel gebleven ten opzichte van vorig jaar, maar is daarmee nog steeds laag. Klanten hebben meer vertrouwen in hun eigen bank dan in banken in het algemeen. Wel stijgen banken in de waardering van de AFM in de mate waarin zij het klantbelang centraal stellen. Op het gebied van hypotheken, sparen, beleggen en betalen nam deze score toe. Binnen het terrein van consumptief krediet (lenen) is de score echter gemiddeld gedaald. De cijfers variëren per bank.

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

ABN Amro
ABN Amro

De Nederlandse bankgroep ABN AMRO biedt particuliere, private banking en zakelijke klanten een volledig producten- en dienstenpakket aan.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.