Stichting ODIN start SOS-dienst voor consumenten

mei 17 08:54 2016 Print dit artikel

Stichting Odin start na aanhoudende klachten over verkeerde financiële producten en te lage letsel- en schadeuitkeringen een second opinion service voor consumenten. Volgens Jeffrey Leichel, voorzitter van Stichting Odin, wil maar niet lukken met de zelfregulering binnen de branche. “Of het nu gaat om brandschades, de woekerpolis, letselschade zaken of hypotheken, de media blijft melding maken

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.