‘Stel de klant centraal bij betalingsachterstanden’

september 21 15:28 2015 Print dit artikel

Door vroegtijdig en intensief in gesprek te gaan met consumenten die een betalingsachterstand hebben op hun hypotheek, worden problemen opgelost en kan de klant in veel gevallen zijn woning behouden. Het resultaat voor de bank is dat er minder verliezen optreden. Een duidelijke win-win, stelt directeur Jan-Paul Hendriks van incassobureau Novalink. Hendriks reageert op een recent gepubliceerd

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.