Terug naar home

Opleiding: Persoonlijke financiële stijlen

marja fotoAls financieel adviseurs, advocaten, fiscalisten of accountants richten we onze dienstverlening steeds meer op het verder helpen in leven en werk van onze relaties. Om dat op een klantgerichte en onderscheidende manier te doen, zullen we de klant werkelijk moeten begrijpen. Pas dan komen diepere wensen en doelen boven en kunnen we meer voor de klant betekenen. Omdat we ook zijn sterktes en valkuilen kennen. Dat is klantbelang. Duurzaam en concreet toegevoegde waarde leveren en een langetermijnrelatie aangaan. Maar hoe pak je dat aan?

Dit verbetert uw resultaten op alle terreinen:

1. Risicomanagement:

2. Relatie adviseur-klant:

3. Ondernemerschap klant

4. Producten en diensten

5. Dossiervorming

6. Uw bedrijf in het algemeen

BELANGRIJK

Beroepsorganisaties geven permanente educatiepunten voor de opleidingen van Harrijvan Bedrijfsadvies. Dit geldt onder andere voor

– Federatie Financieel Planners (FFP)
– Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA)
– Register Belastingadviseurs (RB)
– Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen (NOAB)

Klik hier voor meer informatie over de opleiding.

Schrijf u nu in










write a comment

1 Comment

  1. jijenfinancieel
    oktober 05, 23:11 #1 jijenfinancieel

    Marja heeft mij met de opleiding Persoonlijke Financiële Stijlen op een verrassende en inspirerende wijze laten (in)zien dat integer klantadvies méér is dan het helder in kaart brengen van financiële behoeften, cijfermatige onderbouwingen en risico’s die daarmee gepaard gaan. Juist door de persoonlijke belangen van de klant als uitgangspunt te nemen, maakt dat het advies waarin de klant zijn eigen (ideale) weg ziet uitgestippeld, wèrkelijk persoonlijk wordt! Over klantbelang gesproken…! Dank voor deze mooie dag, Marja!

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.