Obvion-klant vraagt tevergeefs om mails in plaats van elke maand een brief

april 11 11:37 2018 Print dit artikel

Twee jaar lang probeert een klant met een Obvion-hypotheek de Rabo-dochter te bewegen geen maandelijkse overzichten van aflossingsbedragen per post te sturen. De postbezorging gaat namelijk regelmatig mis en de consument neemt ook genoegen met een digitaal overzicht. De geldverstrekker weigert met een verwijzing naar zijn zorgplicht. Kifid stelt Obvion in het gelijk.

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.