Obvion en de weg naar ‘extreem klantgerichte financiële dienstverlening’

november 10 21:29 2015 Print dit artikel

Dinsdagmiddag hield Ralph Nieuwland, senior marketeer bij Obvion, op de Nationale Dag Financiële Marketing van VVP en Nima, een interessant verhaal over de veranderingen die sinds drie jaar plaatsvinden bij het hypotheekbedrijf. “Drie jaar geleden interesseerden we ons niet eens voor de klant”. “Drie jaar geleden deden we vooral zaken met de adviseur. Dat daar

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.