NN zet op ludieke wijze nieuwe inboedelverzekering in de markt

augustus 30 16:40 2016 Print dit artikel

Verzekeraar Nationale-Nederlanden probeert met een ludieke reclamecampagne haar nieuwe inboedelverzekering onder de aandacht te brengen. In de reclame, die dinsdag is gelanceerd, presenteert NN de nieuwe inboedelverzekering die tot 10 jaar de nieuwwaarde van de inboedel vergoedt. Onder de noemer ‘Als er iets met je inboedel gebeurt, wil je daar wel hetzelfde voor terugkrijgen’ worden verschillende mensen

Het bericht NN zet op ludieke wijze nieuwe inboedelverzekering in de markt verscheen eerst op amweb.

Lees hier het hele artikel

  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.