Niet geadviseerde klant vangt bot met klacht over te hoge hypotheek

december 28 13:09 2015 Print dit artikel

Een MoneYou-klant die bij klachteninstituut Kifid klaagde over zijn volgens hem te hoge en niet passende hypotheek, heeft ongelijk gekregen. MoneYou heeft de klant in de hypotheekofferte uitdrukkelijk gewezen op het feit dat er sprake was van een overschrijding van de CHF-verstrekkingsnormen. Wel betreurt de Geschillencommissie het dat MoneYou de klant niet heeft verteld waarom

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.