Lokaal profileren doe je samen met een full service formule

juni 20 12:46 2018 Print dit artikel

Financieel advieskantoren met een hypotheekspecialisme hebben steeds vaker de behoefte om dat lokaal uit te dragen. Profileer je je als hypotheekkantoor, dan is jouw kernactiviteit helder en spreek je (aanstaande) huizenbezitters direct aan. Maar zijn hypotheken niet je core business, dan wil je ook kenbaar maken dat klanten bij jou terecht kunnen voor advies over een hypotheek. De vraag is: hoe pak je dat aan? Mieke Jager legt uit.

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.