Lloyds Bank zet WhatsApp in richting intermediair

februari 05 16:33 2016 Print dit artikel

Tussenpersonen kunnen vanaf vandaag met hun vragen ook via WhatsApp of Online chat terecht bij de Intermediair Service Desk van Lloyds Bank. Beide tools worden-vooralsnog in een pilotproject- ingezet om intermediairs op een snelle en toegankelijke wijze bij te staan. Daarnaast heeft Lloyds Bank haar Online Hypothekengids doorzoekbaar gemaakt zodat tussenpersonen sneller en makkelijker kunnen

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.