Indra Frishert (Dazure): ‘Advertenties van financieel dienstverleners zijn vaak te masculien’

september 08 08:15 2021 Print dit artikel

Advertenties van financieel dienstverleners sluiten niet aan op de belevingswereld van vrouwen. Althans, 80 procent van de 1.063 vrouwen die Dazure ondervroeg voelt zich er in ieder geval niet door aangesproken. En nog eens 35 procent van de vrouwen vindt dat verzekeraars en hypotheekadviseurs te weinig rekening houden met hun kennisniveau. Wat is er aan de hand? Zeven vragen aan Dazure-directeur Indra Frishert.

Lees hier het hele artikel

  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.