‘Hypotheekklant krijgt online geen antwoord op vragen’

april 18 13:56 2018 Print dit artikel

Consumenten gaan steeds meer online op zoek naar informatie over hypotheken, maar krijgen in de oriëntatie- en aanvraagfase maar mondjesmaat antwoord op de vragen die ze online (via social media) stellen. Dat concludeert onderzoeksbureau MWM2 uit een onderzoek in opdracht van Munt Hypotheken.

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.