Hoe bedient u klanten met de Uberfactor?

juni 02 10:24 2016 Print dit artikel

HypoVak stond dit jaar in het teken van technologische vernieuwingen in de hypotheeksector. Zo lang die innovatie maar in het belang van de klant is, zal de AFM zich aan de zijde van de sector scharen, zo stelde bestuursvoorzitter Merel van Vroonhoven. Zij daagt de branche uit om op zoek te gaan naar de ‘Uberfactor’ in de nieuwe dienstverlening (reverend aan de app om een Ubertaxi te bestellen). Vindt u dit een goed pleidooi? En welke technische innovatie zou u willen inzetten (of zet u al in) om uw klant te bedienen? Reageer hieronder!

  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

Hypotheek Business Club
Hypotheek Business Club

De Hypotheek Business Club is een uniek platform waar hypotheekprofessionals elkaar treffen en ervaringen en gedachten kunnen uitwisselen. Kennisoverdracht, nieuws, opleidingen en netwerken zijn enkele eigenschappen van de Club.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.