Redactie InFinance | Datum: 19-11-15
Florius heeft de Gouden Spreekbuis voor hypotheekverstrekkers gewonnen. De Gouden Spreekbuis voor hypotheekdistributie ging naar ING. Obvion is de winnaar van de Performance Award.
Blauw Research voert jaarlijks het Imago Blauwdruk hypotheekonderzoek uit onder zowel consumenten (voor distributie) als intermediairs (voor verstrekkers). Op basis van deze onderzoeken werden eerder deze maand de kandidaten voor de Gouden Spreekbuizen genomineerd, die zich daarna aan een vakjury moesten presenteren.
Florius dankt volgens de jury de Gouden Spreekbuis aan “de positieve ontwikkeling als het gaat om het overwegen van de hypotheekverstrekker en haar goede imago onder het intermediair.” ING dankt zijn overwinning met name aan de goede ontwikkeling onder potentiële afsluiters. “De ontwikkeling is terug te zien in de spontane bekendheid met de organisatie en de mate van overwegen”, aldus de jury.
Tags: home, hypotheken
InFinance is een crossmediaal platform voor financiële dienstverleners. Het platform bestaat onder andere uit het magazine InFinance, de online nieuwsbrief InFinanceDaily, de website InFinance.nl en het hypotheekevent HypoVak.
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.