Terug naar home

Ja/nee, klanten kunnen dit nu al nagaan via MijnNN.nl

Homepage Forums Rentemiddeling Ja/nee, klanten kunnen dit nu al nagaan via MijnNN.nl

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #8607
    Marco WeijsMarco Weijs
    Bijdrager

    Bij toeval kwam ik er achter dat dit voor bestaande klanten van Nationale Nederlanden op dit moment al een bepaalde mogelijk hebben. Men kan inloggen op mijnNN.nl en daar via een simpel menuutje door 3 of 4-tal kliks een tussentijdse renteherziening aanvragen. Het is dus geen echte rentemiddeling is. De kosten voor de omzetting en de berekende boeterente dienen bij omzetting zelf betaald te worden. Al je als klant zelf alle kosten moet betalen kan hij dus ook gewoon naar een andere geldverstrekker gaan die een nog betere aanbieding kan doen.

    Dit is dus een 1e stap we wachten september af

    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 2 maanden geleden door Marco WeijsMarco Weijs.
    #8660

    volgens mij mag je elk jaar 10% omzetten van oude rente naar huidige rente zonder boete.

    #8663
    Marco WeijsMarco Weijs
    Bijdrager

    Dat is in ieder geval al wat. Kun je hierover wat meer uitweiden. Hoe kan ik dat voor een klant regelen?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.