Florius: ‘We hebben ook echt onze nek uitgestoken’

oktober 06 09:27 2017 Print dit artikel

Florius heeft gisteren tijdens de Mortgage Masters in Amsterdam de Gouden Spreekbuis Hypotheekverstrekkers 2017 in ontvangst mogen nemen. De andere genomineerden voor deze prijs waren BLG Wonen en Nationale Nederlanden.

Marktonderzoekbureau Blauw Research voert jaarlijks het Imago Blauwdruk hypotheekonderzoek uit onder adviseurs. Op basis van dit onderzoek wordt de Gouden Spreekbuis uitgereikt voor de hypotheekverstrekker die de beste ontwikkeling heeft doorgemaakt.

Florius dankt de prijs voornamelijk aan de positieve ontwikkeling die ze hebben doorgemaakt in hun imago en de stappen die ze hebben gemaakt in het uitdragen van klantbelang. De vakjury, bestaande uit Dorine van Basten (namens HDN), Nico Stolwijk (VEH) en Fred van Raaij (Tilburg University): “Florius heeft een breed pallet aan goede hypotheekproducten, waarbij ze de adviseur aan de hand nemen. Ze loopt vooruit, heeft interessante ideeën voor de toekomst en neemt de branche hierdoor op sleeptouw”.

Nek uitgestoken

Karin Polman, directeur van Florius: “In 2017 hebben we grote stappen gezet op het meebewegen met klanten en adviseurs op voorspelbare en onvoorspelbare momenten. Hiervoor hebben we onze nek echt uitgestoken. Heel fijn om te horen dat adviseurs dit waarderen. De Gouden Spreekbuis is een bekroning voor de ontwikkelingen die Florius in de volop veranderende hypotheekmarkt heeft doorgemaakt.”

 

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

InFinance
InFinance

InFinance is een crossmediaal platform voor financiële dienstverleners. Het platform bestaat onder andere uit het magazine InFinance, de online nieuwsbrief InFinanceDaily, de website InFinance.nl en het hypotheekevent HypoVak.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.