Dolders: “Breder onderzoek naar effecten provisieverbod”

november 24 14:03 2015 Print dit artikel

Ruim 75% van de consumenten wil kunnen kiezen op welke manier zij betalen voor financieel advies: in één keer of gespreid over de looptijd van de verzekering/hypotheek als transparante opslag op de premie. Dit blijkt uit periodiek onderzoek van Gfk in opdracht van Legal & General. De percentages variëren van 74% tot 77%. “Het blijft

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.