Dienstverlening banken holt achteruit: ‘Afdelingen onbereikbaar, spoedverzoek zelden gehonoreerd’

mei 19 10:22 2020 Print dit artikel

De tevredenheid van hypotheekadviseurs over de dienstverlening van geldverstrekkers schiet omlaag. Dat blijkt uit metingen van de Hypotheekshop. De enorme toestroom aan hypotheekaanvragen in vooral de eerste vier weken van de lockdown heeft gezorgd voor grote werkdruk bij de geldverstrekkers. De achterstanden nemen daardoor toe. Over de oplopende verwerkingstermijn wordt volgens de keten slecht gecommuniceerd.

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.