Redactie InFinance | Datum: 28-07-15
De NVHP is een nieuwe profileringscampagne gestart die consumenten laat zien dat het gebied waarop een Erkend Hypothecair Planner deskundig is, veel breder is dan de financiering van de woning alleen.
Onder het motto ‘Tijd voor een gesprek’ heeft de Nederlandse Vereniging van Hypothecair Planners (NVHP) een set mini-advertenties laten maken waarmee consumenten gestimuleerd worden om het gesprek aan te gaan met een Erkend Hypothecair Planner. In elke advertentie staat een vraag centraal waarvan bekend is dat deze leeft bij veel consumenten.
Het gaat dan om vragen zoals: ‘kan ik als startende ondernemer wel een hypotheek krijgen?’; als de AOW-leeftijd wordt verhoogd, moeten mijn verzekeringen dan niet worden aangepast?; hoe kunnen wij onze kinderen financieel helpen bij de aanschaf van een woning?
De NVHP leden kunnen de campagne uitingen op verschillende manieren inzetten, bijvoorbeeld op hun website, sociale media of als onderdeel van een nieuwsbrief.
Tags: home, hypotheken
InFinance is een crossmediaal platform voor financiële dienstverleners. Het platform bestaat onder andere uit het magazine InFinance, de online nieuwsbrief InFinanceDaily, de website InFinance.nl en het hypotheekevent HypoVak.
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.