Adviseur had ‘pijnlijke vergissing’ boeterente SNS Bank moeten checken

november 15 11:47 2019 Print dit artikel

Een klant die dacht boetevrij te kunnen aflossen bij verkoop van zijn huis komt bedrogen uit. SNS Bank had dat weliswaar in een brief aan hem geschreven, maar hij had niet op die informatie mogen vertrouwen. Voor Kifid weegt daarbij extra zwaar dat hij werd bijgestaan door een financieel adviseur. Die had de juistheid moeten checken.

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.