7 tips om een echt klantvriendelijke adviseur te worden

september 28 13:07 2018 Print dit artikel

Loyaliteit aan een merk of dienst, dat is iets van vroeger. De klant is koning en stemt steeds luider met de voeten. Toch ben je volgens Mr. Klantvriendelijkheid Egbert Jan van Bel ook in de financiële dienstverlening niet volstrekt kansloos als het om klanten werven en behouden gaat. Hij kwam tijdens am:hypotheken met de nodige do’s en don’ts.

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
Toon meer artikelen

Over de auteur

AM Web
AM Web

am: is het platform voor de professional werkzaam in de financiële dienstverlening. Naast am:magazine bestaat het platform uit de e-mailnieuwsbrieven am:signalen en am:signalen flash en uiteraard het online platform am:web. Ook biedt am: het am:jaarboek, am:infopocket en am:events.

Toon meer artikelen
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.