De senior is een potentieel waardevolle klant voor de hypotheekadviseur. Maar hoe communiceer je met deze doelgroep? Dat werd gisteravond duidelijk tijdens de succesvolle aftrap van de eerste Masterclass van de Hypotheek Business Club.
De Masterclass vond plaats in Nyenrode Business Universiteit en die mooie locatie bood al genoeg inspiratie op zich voor het aanwezige gezelschap van hypotheekprofessionals.
Keynote spreker Edgar Keehnen nam de bezoekers mee in de belevingswereld van de senioren.
Hoe bereik je dat de oudere klant niet alleen een tevreden gevoel overhoudt aan het adviestraject, maar de adviseur ook aanbeveelt aan zijn of haar kennissen?
Een paar adviezen uit zijn intrigerende verhaal:
De HBC-bezoekers waren merkbaar geraakt door het verhaal van Keehnen en zij vonden daarin veel praktische aanknopingspunten. De enthousiaste reacties tijdens de afsluitende borrel maakten dat nog eens duidelijk.
De volgende bijeenkomst van de Hypotheek Business Club vindt plaats op 20 november, tijdens de Beleggersfair. Bezoekers van deze bijeenkomst krijgen tevens gratis toegang tot de Beleggersfair.
De Hypotheek Business Club is een uniek platform waar hypotheekprofessionals elkaar treffen en ervaringen en gedachten kunnen uitwisselen. Kennisoverdracht, nieuws, opleidingen en netwerken zijn enkele eigenschappen van de Club.
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.