Nationale-Nederlanden heeft een nieuwe service gelanceerd onder de noemer Mijn Hypotheekaanvraag. Klanten van NN kunnen daarmee online de status van hun aanvraag volgen.
Dit gebeurt in een persoonlijke, beveiligde online omgeving, zo maakte Nationale-Nederlanden bekend. Het proces is te volgen in zes stappen, vanaf de aanvraag via het rentevoorstel, de benodigde documenten, de offerte, de afhandeling bij de notaris tot en met de uiteindelijke hypotheek.
Klanten ontvangen hun inloggegevens zodra de hypotheekaanvraag via hun adviseur bij NN is binnengekomen. Daarna kunnen ze de voortgang van de aanvraag volgen wanneer het hen uitkomt. Het zou volgens NN minder stress en meer tijd voor het kopen van een huis en het regelen van de hypotheek moeten opleveren.
InFinance is een crossmediaal platform voor financiële dienstverleners. Het platform bestaat onder andere uit het magazine InFinance, de online nieuwsbrief InFinanceDaily, de website InFinance.nl en het hypotheekevent HypoVak.
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.