Mijn Aegon app helpt klant met financiële keuzes

augustus 04 00:01 2014 Print dit artikel

Vanaf nu biedt de app inzicht in de spaarrekeningen, beleggingen, de waarde van levensverzekeringen, de pensioensituatie en de specifieke AOW-leeftijd van klanten. Klanten kunnen diverse handelingen verrichten, zoals het overboeken van spaargeld. Vanuit de app kan ook direct met Aegon worden gebeld. Later dit jaar is de hypotheek te raadplegen, evenals de polissen van schadeverzekeringen. Dan is het mogelijk schade te fotograferen en te melden via de app of direct een schadeherstelbedrijf te zoeken op basis van de locatie.Betere keuzesAegon hoopt dat klanten de app gebruiken om vaker hun financiële situatie in te zien en zo betere keuzes maken voor hun financiële toekomst. De app is een vervolg op Mijn Aegon, waar klanten van Aegon sinds vorig jaar al hun producten en diensten in één overzicht hebben.De Mijn Aegon app is beschikbaar voor Apple en Android, voor smartphone en tablet. Ter gelegenheid van de introductie van de Mijn Aegon app kunnen klanten deelnemen aan een webinar. Aegon beantwoordt dan vragen over de werking van de app en gaat dieper in op de pensioensituatie die wordt getoond. Aanmelden voor het webinar kan hier.Toepassingen per direct Spaarsaldo checken en geld overboeken Actuele pensioensituatie en AOW-leeftijd inzien Inzicht in de waarde van de levensverzekering Persoonlijke gegevens wijzigenToepassingen later dit jaar Inzicht in de hypotheek Inzicht in schadeverzekeringen Schade melden via de app 

Lees hier het hele artikel

  Article "tagged" as:
  Categories:
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie achter laten.